Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Accessibility"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Στρατηγικές βελτίωσης της απασχολησιμότητας και παραμονής των εργαζομένων με αναπηρία στους οργανισμούς(14-03-2025) Κονιδάρη, Νικολέτα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Νικολάου, Ιωάννης; Κραβαρίτη, Φωτεινή; Γαλανάκη, ΕλεάνναΗ παρούσα εργασία διερευνά τις στρατηγικές και τις πρακτικές που εφαρμόζουν οι οργανισμοί για την ενσωμάτωση και τη μακροχρόνια παραμονή των εργαζομένων με αναπηρία, με ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού (HR). Μέσα από ποιοτική ανάλυση δεδομένων, αναδεικνύονται βασικές στρατηγικές, όπως η προσβασιμότητα, η ευελιξία στις μορφές εργασίας, η εκπαίδευση και η ψυχολογική υποστήριξη, που προάγουν τη συμπερίληψη και την επαγγελματική ανάπτυξη των εργαζομένων με αναπηρία. Παράλληλα, εντοπίζονται εμπόδια, όπως η απουσία φυσικής και ψηφιακής προσβασιμότητας, οι προκαταλήψεις και η ανεπαρκής ευαισθητοποίηση του προσωπικού, τα οποία περιορίζουν την αποτελεσματική ενσωμάτωση. Τα ευρήματα επισημαίνουν ότι το HR μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην υποστήριξη των εργαζομένων με αναπηρία μέσω στοχευμένων στρατηγικών, ενισχύοντας την ισότητα, τη δέσμευση και τη συνολική εργασιακή εμπειρία. Η έρευνα καταλήγει με προτάσεις για την ενίσχυση της εκπαίδευσης, τη συστηματική αξιολόγηση των πρακτικών και τη δημιουργία μιας κουλτούρας συμπερίληψης στους οργανισμούς.Τεκμήριο Το customer experience των ατόμων με προβλήματα όρασης από τα τραπεζικά κανάλια(11/12/2021) Πλατή, Κανέλλα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Δημητριάδης, Σέργιος; Ήντουνας, Κωνσταντίνος; Αργουσλίδης, ΠαρασκευάςΤη σημερινή εποχή, η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας προσφέρει νέες καινοτόμες δυνατότητες, αναβαθμίζοντας αισθητά την ποιότητα ζωής μας. Την εξέλιξη αυτή εντοπίζουμε και στις τραπεζικές υπηρεσίες, οι οποίες διευκολύνουν την καθημερινότητα των πελατών. Ωστόσο για μια μερίδα συμπολιτών μας όπως είναι τα άτομα με προβλήματα όρασης, η χρήση των συγκεκριμένων υπηρεσιών δεν είναι πάντα εύκολη. Προκειμένου να εξασφαλιστεί η προσβασιμότητα στις εν λόγω υπηρεσίες για τα άτομα αυτά, χρειάζεται να καλύπτονται κάποιες προϋποθέσεις στην κατασκευή και στη λειτουργία των παραπάνω τεχνολογικών μέσων, ώστε οι συμπολίτες μας να μην αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο ενός νέου τύπου αποκλεισμού, του ψηφιακού. Για το λόγο αυτό η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως στόχο την μελέτη, ανάδειξη και καταγραφή της εμπειρίας των ατόμων με οποιοδήποτε είδους και βαθμό αναπηρίας από τα ελληνικά τραπεζικά κανάλια, τους παράγοντες που την επηρεάζουν, το επίπεδο προσβασιμότητας των σημείων εξυπηρέτησης καθώς και το επικρατέστερο κανάλι εξυπηρέτησης τους. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο εξετάζονται σε ένα ευρύτερο πλαίσιο οι έννοιες και οι παράγοντες που επηρεάζουν την εμπειρία και την ικανοποίηση των πελατών και ακολουθεί στο δεύτερο κεφάλαιο, η παράθεση του όρου οπτική αναπηρία καθώς και οι μεταβλητές που καθορίζουν την εμπειρία των ατόμων αυτών. Έπειτα στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά και ανάλυση του τρόπου λειτουργίας των βασικότερων τραπεζικών καναλιών όπως είναι το κατάστημα, το Internet και το Phone Banking. Επιπρόσθετα, ως συνδυασμό των παραπάνω, παρατίθενται πληροφορίες για την εμπειρία εξυπηρέτησης που διαμορφώνει η ομάδα των ατόμων με προβλήματα όρασης από τα τραπεζικά κανάλια. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο παρατίθενται πληροφορίες σχετικά με την προσβασιμότητα των υπηρεσιών και συγκεκριμένα των τραπεζικών. Όσον αφορά την έρευνα, διεξήχθη με την χρήση τυχαίας δειγματοληψίας με τον περιορισμό οι συμμετέχοντες να είναι άτομα με προβλήματα όρασης και να έχουν εξυπηρετηθεί έστω και μια φορά από τα προαναφερθέντα τραπεζικά σημεία εξυπηρέτησης. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω Microsoft Forms και αναλύθηκε μέσω SPSS. Τα αποτελέσματα της έρευνας υπέδειξαν ότι πρωτίστως η ταχύτητα των συναλλαγών συντελεί σε μέγιστο βαθμό στην ικανοποίηση των πελατών και ακολούθως η ασφάλεια, η ευκολία και η συμπεριφορά του προσωπικού. Επίσης, ενώ οι πελάτες είναι ιδιαίτερα εξοικειωμένοι με τα βοηθητικά υποστηρικτικά εργαλεία, ο βαθμός προσβασιμότητας των τραπεζικών καναλιών είναι αισθητά χαμηλός. Επιπρόσθετα, η ηλικία επηρεάζει την χρήση των τραπεζικών καναλιών. Ένα επιπρόσθετο συμπέρασμα που προέκυψε από την έρευνα, είναι ότι το δημοφιλέστερο κανάλι εξυπηρέτησης είναι το Internet Banking. Βέβαια, αν και τα συμπεράσματα της παρούσας μελέτης επιδέχονται περαιτέρω έρευνα, σε συνδυασμό με τις μελλοντικές ενέργειες που προτείνονται, μπορούν να αποτελέσουν εναρκτήριο βήμα για τα στελέχη των τραπεζικών ιδρυμάτων, ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία αυτής της ομάδας πελατών επιδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο το κοινωνικό αίσθημα και ενισχύοντας την ανθρωποκεντρική στρατηγική.