Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Accounting firms"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Το μάρκετινγκ στις ελεγκτικές εταιρείες(2022) Πουλοπούλου, Ελένη; Θάνος, Ιωάννης; Αποσπόρη, Ελένη; Καραντινού, ΚαλυψώΤο μάρκετινγκ αναδεικνύεται σε σημαντικό παράγοντα στον οποίο πολλές ελεγκτικές εταιρείες αποδίδουν μέρος της επιτυχίας τους. Ενώ μέσα από την αναζήτησή μας προέκυψε ότι υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για τη χρήση του μάρκετινγκ στον ελεγκτικό κλάδο καθώς βρέθηκαν πολλές έρευνες, μέχρι και σήμερα δεν έχει πραγματοποιηθεί καμία προσπάθεια ώστε να ομαδοποιηθούν όλες αυτές οι μελέτες, να συλλεχθούν τα στοιχεία τους και να πραγματοποιηθεί η ανάλυσή τους. Ως αποτέλεσμα η παρούσα συστηματική βιβλιογραφική ανασκόπηση αποτελεί των πρώτη του είδους της. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, διαπιστώθηκε το ερευνητικό κενό, καθώς φαίνεται ότι ναι μεν το μάρκετινγκ εφαρμόζεται σε μεγάλο βαθμό από τις ελεγκτικές εταιρείες αλλά πρακτικά κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. όλες οι έρευνες μέχρι τώρα εστίασαν στην αλλαγή των ορκωτών ελεγκτών λογιστών απέναντι στο μάρκετινγκ αλλά τα αποτελέσματα αυτής της αλλαγής δεν έχουν μελετηθεί. Η εφαρμογή του μοντέλου PICO βοήθησε το συγγραφέα να διαμορφώσει το ερευνητικό ερώτημα. Στη συνέχεια προσδιορίστηκαν 2 μεγάλες θεματικές ομάδες σύμφωνα με τις εξαρτημένες μεταβλητές των μελετών, οι οποίες ήταν η στάση των ορκωτών ελεγκτών απέναντι στη διαφήμιση και το μάρκετινγκ και οι τακτικές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται στις ελεγκτικές εταιρείες. Η έρευνα οδήγησε στο συμπέρασμα ότι ενώ το μάρκετινγκ αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τη λειτουργία μίας ελεγκτική εταιρεία, δεν έχει ενσωματωθεί πρακτικά στη στρατηγική της. Η μεθοδολογία παρέμεινε πιστή στις κατευθυντήριες γραμμές PRISMA σε όλα τα στάδια της αναζήτηση, συλλογής, αξιολόγησης και συμπερίληψης και απόρριψης μελετών στην ανασκόπηση, με αποτέλεσμα ο τελικός αριθμός των άρθρων που περιλαμβάνονται στο δείγμα να είναι 35 μελέτες. Η μελλοντική έρευνα θα πρέπει να εστιάσει στην διεξαγωγή μελετών σε διαφορετικές χώρες με διαφορετικές κουλτούρες και νομικά πλαίσια καθώς επίσης αναγκαία κρίνεται και η διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας αναφορικά με την αποτελεσματικότητα των διάφορων τακτικών μάρκετινγκ. Όλες αυτές οι έρευνες θα προχωρήσουν σε επικύρωση ή απόρριψη ορισμένων ευρημάτων.