Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Acropolis Museum"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ατμοσφαιρικό μάρκετινγκ: η περίπτωση του Νέου Μουσείου της Ακρόπολης(2025-03-07) Αλογοσκούφη, Μαρία; Σκαρμέας, Διονύσιος; Καμινάκης, Κωνσταντίνος; Ήντουνας, ΚωνσταντίνοςΤο Μουσείο της Ακρόπολης αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους πολιτιστικούς χώρους στην Ελλάδα, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό επισκεπτών κάθε χρόνο. Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη διερεύνηση των εμπειριών και των αντιλήψεων των επισκεπτών του μουσείου, με ιδιαίτερη έμφαση στον ρόλο του ατμοσφαιρικού μάρκετινγκ στη διαμόρφωση της συνολικής εμπειρίας. Οι παράγοντες που εξετάζονται περιλαμβάνουν τη θερμοκρασία, την υγρασία, τον φωτισμό, τον θόρυβο, την αρχιτεκτονική, τον σχεδιασμό των εκθεμάτων, την αλληλεπίδραση με το προσωπικό και τις διαθέσιμες ψηφιακές εφαρμογές. Ο σκοπός της μελέτης είναι να καταγράψει τις απόψεις των επισκεπτών σχετικά με τη συνολική ατμόσφαιρα του μουσείου και να αξιολογήσει τη σημασία των περιβαλλοντικών παραγόντων στην εμπειρία τους. Επιπλέον, διερευνάται ο βαθμός ικανοποίησης των επισκεπτών, η πρόθεσή τους να επιστρέψουν, καθώς και το ενδιαφέρον τους για το μουσείο ως ένα διδακτικό και πολιτιστικό περιβάλλον. Για τη διεξαγωγή της έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μεθοδολογία, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου, το οποίο συμπληρώθηκε από 200 επισκέπτες του μουσείου. Η μέθοδος δειγματοληψίας ήταν τυχαία, προκειμένου να διασφαλιστεί η αμεροληψία των αποτελεσμάτων. Τα δεδομένα αναλύθηκαν μέσω του στατιστικού λογισμικού SPSS, με τη χρήση περιγραφικής και επαγωγικής στατιστικής. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι οι επισκέπτες περιγράφουν τη γενική ατμόσφαιρα του μουσείου ως ικανοποιητική, με θετικές αξιολογήσεις για τον φωτισμό, την καθαριότητα και την οργάνωση των εκθεμάτων. Ωστόσο, εντοπίζονται επιμέρους προβλήματα που σχετίζονται με τον θόρυβο, τη θερμοκρασία και την πληρότητα της πληροφόρησης. Επιπλέον, οι νεότεροι επισκέπτες φαίνεται να είναι πιο ικανοποιημένοι από τις ψηφιακές εφαρμογές, σε αντίθεση με τους μεγαλύτερους επισκέπτες, που εμφανίζουν μεγαλύτερη επιφυλακτικότητα. Συνολικά, η έρευνα καταδεικνύει ότι το Μουσείο της Ακρόπολης προσφέρει μια θετική εμπειρία στους επισκέπτες του, με ορισμένες ωστόσο δυνατότητες βελτίωσης. Η ενίσχυση της ηχητικής άνεσης, η βελτίωση της προσβασιμότητας στις ψηφιακές εφαρμογές και η ενδυνάμωση της αλληλεπίδρασης με το προσωπικό προτείνονται ως βασικές στρατηγικές βελτίωσης. Τα αποτελέσματα της μελέτης συμβάλλουν στη θεωρητική κατανόηση του ατμοσφαιρικού μάρκετινγκ στα μουσεία και παρέχουν πολύτιμα δεδομένα για τη διοίκηση του Μουσείου Ακρόπολης, με στόχο την ενίσχυση της επισκεπτικής εμπειρίας.Τεκμήριο Οι ψηφιακές τεχνολογίες ως εργαλείο προώθησης και εκσυγχρονισμού των μουσείων(06/29/2022) Μπατσίλα, Αικατερίνη; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Αποσπόρη, Ελένη; Καραντινού, Καλυψώ; Σκαρμέας, ΔιονύσιοςΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την σημασία των νέων τεχνολογιών στην χρήση τους κατά την παρουσίαση των εκθεμάτων στα μουσεία διαπιστώνοντας ότι η χρησιμότητα των διαδικτυακών εφαρμογών συμβάλει σε μεγάλο βαθμό στην ικανοποίηση του χρήστη αλλά μπορεί και να τον ωθήσει να επισκεφθεί το μουσείο σε πραγματικό χρόνο. Η εργασία έχει ως στόχο να αναδείξει τις ψηφιακές τεχνολογίες και την σημασία που αυτές έχουν για την προβολή του μουσείου και την αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Για το λόγο αυτό η ερευνήτρια αρχικά εισάγει τον αναγνώστη στο πρώτο κεφάλαιο στις βασικές έννοιες της διπλωματικής και εξετάζει στο δεύτερο κεφάλαιο βασικές έννοιες όπως η επωνυμία του μουσείου και η σημασία της εικόνας του μουσείου. Στο τρίτο κεφάλαιο εξετάζει την σημασία των ψηφιακών τεχνολογιών στην σημερινή κοινωνία της πληροφορίας και την σημασία της επικοινωνιακής στρατηγικής του μουσείου. Στο τέταρτο κεφάλαιο η ερευνήτρια παρουσιάζει την μεθοδολογία της ανάλυσης των δεδομένων και εξετάζει την θεωρία της σχεδιασμένης συμπεριφοράς και το μοντέλο αποδοχής της τεχνολογίας πάνω στο οποίο έχει βασιστεί το ερωτηματολόγιο που ίδια έχει μοιράσει. Στο κεφάλαιο 5 η ερευνήτρια πραγματοποιεί περιγραφική ανάλυση και συσχέτιση μεταβλητών προκειμένου να διαπιστώσει ποιοι είναι εκείνοι οι συμμετέχοντες που έχουν σημαντικές τάσεις προτιμήσεων προς το μουσείο. Στο κεφάλαιο 6 η ερευνήτρια προχωρά σε παραγοντική ανάλυση, ανάλυση συσχέτισης και παλλινδρομίσης παρουσιάζοντας τους παράγοντες που επιρρεάζουν τελικά την επισκεψιμότητα από την εφαρμογή των νέων ψηφιακών τεχνολογιών. Στο τελευταίο κεφάλαιο 7 η ερευνήτρια οδηγεί τον αναγνώστη στο συμπέρασμα ότι η συμπεριφορά του καταναλωτή μπορεί να αλλάξει με τις κατάλληλες ψηφιακές υπηρεσίες.