Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Adidas"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Μελέτη του brand equity και διερεύνηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της επωνυμίας adidas(31-03-2020) Ροϊλού, Μαρία; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Παινέσης, Γρηγόρης; Αναγνωστίδου, Ζωή; Σταθακόπουλος, ΒλάσηςΗ παρούσα διπλωματική εργασία μελετάει μέσω της βιβλιογραφικής επισκόπησης τις έννοιες του Branding και του Brand Equity καθώς και τη μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας του brand. Περαιτέρω, εξετάζει τις έννοιες της εικόνας (brand image), της ταυτότητας (brand identity) και της προσωπικότητας (brand personality) που συνθέτουν ένα brand. Διερευνά την αντιλαμβανόμενη αξία της μάρκας adidas μέσω πρωτογενούς έρευνας, η οποία περιγράφεται αναλυτικά στο πέμπτο κεφάλαιο της εργασίας. Συγκεκριμένα, μελετώνται οι σχέσεις μεταξύ της αναγνωρισιμότητας (brand awareness), της προσωπικότητας (brand personality), της αντιλαμβανόμενης ποιότητας (perceived quality) και της τιμής της μάρκας adidas με την ικανοποίηση. Επιπλέον, γίνεται διερεύνηση της συσχέτισης της ικανοποίησης από τη μάρκα adidas με την πρόθεση επαναγοράς (repurchase intention) και σύστασής της (word of mouth).Τα αποτελέσματα της έρευνας αναλύονται μέσω του στατιστικού προγράμματος ‘’Statistical Package for the Social Sciences’’ (SPSS 20.0) στο έκτο κεφάλαιο και ακολουθεί η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και τα συμπεράσματα της μελέτης. Τα πιο σημαντικά συμπεράσματα που προέκυψαν είναι ότι η ικανοποίηση από τη μάρκα adidas επηρεάζεται από την αναγνωρισιμότητα, την αντιλαμβανόμενη ποιότητα και την τιμή της μάρκας, ενώ δεν επηρεάζεται από την προσωπικότητα της μάρκας. Επίσης προέκυψε ότι όσο μεγαλύτερη είναι η ικανοποίηση από τη μάρκα adidas, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα επαναγοράς και σύστασης της μάρκας.