Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Adult intimate relationships"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigation on how Disney princesses influence Greek young women purchases and personal life preferences(13-03-2020) Leventakopoulou, Zoi; Λεβεντακοπούλου, Ζωή; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Painesis, GrigoriosΟι Bell, Haas και Sells (1995, σελ. 155-156) σημειώνουν: "Εάν το σώμα της Disney μπορεί να θεωρηθεί ότι μεταδίδει παιδαγωγία αθωότητας, ίσως ένα από τα πιο διασκεδαστικά μαθήματα που μας διδάσκει είναι το φύλο, η σεξουαλικότητα και η επιθυμία ". Αξίζει να σημειωθεί ότι οι ταινίες κινουμένων σχεδίων της Disney διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή των περισσότερων παιδιών, παγκοσμίως. Η παρούσα διατριβή ερευνά πώς οι πριγκίπισσες της Disney επηρεάζουν τις Ελληνίδες γυναίκες τόσο στις προτιμήσεις τους, όσο και στις στενές σχέσεις τους. Προηγούμενες μελέτες έχουν επικεντρωθεί μέχρι στιγμής, κυρίως, στη διερεύνηση της ρομαντικής προσέγγισης και επιρροής των ταινιών με τις πριγκίπισσες της Disney, ενώ έρευνες για την εμπορική προοπτική της Disney Princess Line δεν έχουν διεξαχθεί ακόμη. Η παρούσα μελέτη λαμβάνει υπόψην μια ειδική βιβλιογραφική ανασκόπηση σχετικά με το φύλο, την ανάπτυξη του φύλου, την εικόνα του σώματος των πριγκιπισσών της Disney και τον ρομαντικό ιδεαλισμό, καθώς και τον κινηματογραφικό τουρισμό, το χρώμα και τις διαφημίσεις και προσπαθεί να βρει τις σχέσεις μεταξύ των Impact Level of Disney Princesses on Buying Preferences, Disney Products Purchasing Intention και Disney Princess Influence on Adult Intimate Relationships, με τους ακόλουθους επιλεγμένους παράγοντες: δημογραφικά στοιχεία, γνώση και έκταση της έκθεσης στη Disney γενικότερα και στις πριγκίπισσες της Disney, καθώς και στα ιδανικά και τις στενές σχέσεις. Σε αυτή τη μελέτη χρησιμοποιήθηκε η μέθοδος της ποσοτικής έρευνας, δημιουργήθηκε και διανεμήθηκε ερωτηματολόγιο το Νοέμβριο και Δεκέμβριο του 2020, απευθυνόμενο μόνο στις Ελληνίδες, με αποτέλεσμα να συμπληρωθούν 220 ερωτηματολόγια. Οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν για τις γνώσεις και την έκθεσή τους στη Disney και τις πριγκίπισσες της Disney, τα ιδανικά και τις σχέσεις τους, καθώς και τα δημογραφικά τους στοιχεία. Το στατιστικό πακέτο για τις κοινωνικές επιστήμες, SPSS (Statistical Package for Social Sciences) έκδοση 20, χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση των δεδομένων που συλλέχθηκαν από την ηλεκτρονική έρευνα. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν υποδεικνύουν ότι το Impact Level of Disney Princesses on Buying Preferences έχει μια σημαντική συσχέτιση με το Disney Princess Influence on Adult Intimate Relationships. Όσον αφορά το Disney Products Purchasing Intention, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι έχει μια σημαντική συσχέτιση με το Disney Princesses on Buying Preferences και μια αδύναμη συσχέτιση με το Disney Princess Influence on Adult Intimate Relationships. Τέλος, το Disney Princess Influence on Adult Intimate Relationships μπορεί να έχει συσχετισμό με το Disney Princesses on Buying Preferences, ωστόσο από την ανάλυση συσχέτισης αποκαλύφθηκε στενή ανεξαρτησία. Από την πλευρά των διευθυντικών στελεχών, η ανάλυση και η κατανόηση των λόγων που κρύβονται κάτω από την ομπρέλα της προσέγγισης των μέσων ενημέρωσης / εμπορευμάτων των πελατών, τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την τρέχουσα έρευνα παρέχουν στους επαγγελματίες του τομέα της οικονομίας σημαντικές ιδέες για καλύτερη εμπορία και οικοδόμηση στρατηγικής μάρκας για την προώθηση προϊόντων. Επιπλέον, τα ευρήματα θα μπορούσαν να παράσχουν χρήσιμες πληροφορίες στις παραγωγές των μέσων μαζικής ενημέρωσης, σχετικά με τον τρόπο δημιουργίας ενός ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μέσω της εμπορίας του περιεχομένου τους σε ταινίες, σειρές και χαρακτήρες.