Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Επιβλέπων "Argouslidis, Paraskevas"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The importance of sales promotions into the journey of consumers in supermarket stores(29-02-2024) Σωφρονά, Τατιάνα; Sofrona, Tatiana; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Baltas, George; Stathakopoulos, Vlasis; Argouslidis, ParaskevasΤα απρόοπτα περιστατικά στην οικονομία που επιδεινώθηκαν μετά τη σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, οδηγώντας σε πληθωρισμό και αύξηση των τιμών των προϊόντων καθημερινής κατανάλωσης και την ανάγκη των καταναλωτών να αναζητήσουν πιο εντατικά προσφορές πωλήσεων, είναι μια πολύτιμη περιοχή για μελέτη. Οι προωθητικές ενέργειες πωλήσεων είναι ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία προώθησης, τα οποία επιτρέπουν στους κατασκευαστές και τους λιανοπωλητές να πουλήσουν περισσότερη ποσότητα προϊόντων γρηγορότερα, αλλά προσφέρουν επίσης στους καταναλωτές ένα οικονομικό κίνητρο για αγορά περισσότερης ποσότητας προϊόντων πιο γρήγορα. Η παρούσα διατριβή έχει ως στόχο να εντοπίσει εμπειρικά τη σχέση μεταξύ των προωθητικών μεθόδων και της προθυμίας των καταναλωτών να αγοράσουν, με ιδιαίτερη προσοχή στη διερεύνηση της έντασης με την οποία οι αγοραστές αναζητούν προωθητικές ενέργειες μετά τη σύγκρουση μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, σε σύγκριση με την περίοδο πριν από τη σύγκρουση. Ο βασικός στόχος αυτής της έρευνας είναι να εξετάσει τη σημασία των προωθητικών ενεργειών για τους καταναλωτές όταν επισκέπτονται ένα σούπερμαρκετ. Η εμπειρική υλοποίηση περιλάμβανε μια διαδικτυακή έρευνα σε ένα βολικό δείγμα 430 συμμετεχόντων. Η στατιστική ανάλυση πραγματοποιήθηκε μέσω του λογισμικού SPSS. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι καταναλωτές δίνουν μεγάλη σημασία στις προσφορές με ιδιαίτερη προτίμηση στο "Αγόρασε ένα, πάρε ένα δωρεάν", "Μειωμένη τιμή για την ίδια ποσότητα" και "Αυξημένη ποσότητα για την ίδια τιμή". Αποκαλύφθηκε επίσης ότι οι ερωτώμενοι προτιμούν προσφορές για συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων, όπως καθαριστικά, χαρτικά και προϊόντα προσωπικής υγιεινής. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι όλες οι κατηγορίες προϊόντων , καθώς και οι προωθητικές μέθοδοι, προτιμήθηκαν από τους συμμετέχοντες, επιβεβαιώνοντας τον στόχο της μελέτης που υποδεικνύει ότι οι καταναλωτές μετά την αύξηση των τιμών θα αναζητούσαν εντατικά προσφορές.