Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Επιβλέπων "Baltas, George"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 2 από 2
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Effective international marketing strategies using artificial intelligence(25-02-2025) Νιρού, Αγγελική; Nirou, Angeliki; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Indounas, Konstantinos; Painesis, Grigorios; Baltas, GeorgeΗ παρούσα μελέτη εξετάζει την επίδραση του chatbot μάρκετινγκ στη Καθαρή Θέση Μάρκας (Brand Equity – BEQ), τη Θέση Σχέσεων (Relationship Equity – REQ) και τη Θέση Αξίας (Value Equity – VEQ). Παράλληλα, διερευνάται ο ρόλος του ατομικισμού ως ρυθμιστικού παράγοντα σε αυτές τις σχέσεις. Καθώς οι παγκόσμιες μάρκες βασίζονται όλο και περισσότερο σε chatbots που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη για να ενισχύσουν τη δέσμευση των πελατών, είναι σημαντικό να κατανοηθεί πώς οι πολιτισμικές διαφορές επηρεάζουν τις αντιδράσεις των καταναλωτών σε χαρακτηριστικά όπως η ανθρωπομορφικότητα, η προσαρμογή, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων, η ψυχαγωγία και η αλληλεπίδραση των chatbots.Για τη μελέτη αυτή, διενεργήθηκε ποσοτική έρευνα με τη χρήση ερωτηματολογίου που συμπληρώθηκε από 506 χρήστες chatbots διεθνών μαρκών στην Ελλάδα. Η ανάλυση των δεδομένων πραγματοποιήθηκε με Μοντελοποίηση Δομικών Εξισώσεων (SEM) για την αξιολόγηση των άμεσων και ρυθμιστικών επιδράσεων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η ανθρωπομορφικότητα των chatbots ενισχύει την Καθαρή Θέση Μάρκας και τη Θέση Σχέσεων, κυρίως στους συλλογικούς καταναλωτές, ενώ οι ατομικιστές δεν την αξιολογούν ως σημαντική. Η προσαρμογή των chatbots ενισχύει την Καθαρή Θέση Μάρκας στους ατομικιστές και τη Θέση Σχέσεων στους συλλογικούς καταναλωτές. Επιπλέον, η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων από το chatbot ενισχύει την Καθαρή Θέση Μάρκας και τη Θέση Αξίας κυρίως για τους ατομικιστές. Η ψυχαγωγία μέσω chatbot έχει θετική επίδραση στην Καθαρή Θέση Μάρκας και τη Θέση Σχέσεων, αλλά δεν επηρεάζει τη Θέση Αξίας, ενώ η αλληλεπίδραση με το chatbot ενισχύει και τους τρεις παράγοντες ανεξαρτήτως πολιτισμικού πλαισίου. Τέλος, όλοι οι παράγοντες της θέσης πελάτη (BEQ, VEQ και REQ) επηρεάζουν σημαντικά την ικανοποίηση από τη μάρκα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αλληλεπίδρασης με τα chatbots στη δημιουργία ισχυρών σχέσεων με τους καταναλωτές.Τα ευρήματα της έρευνας έχουν σημαντικές πρακτικές προεκτάσεις για τις παγκόσμιες μάρκες, προτείνοντας ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ μέσω chatbots πρέπει να προσαρμόζονται στις πολιτισμικές ιδιαιτερότητες των καταναλωτών. Οι ατομικιστές ανταποκρίνονται καλύτερα στην εξατομίκευση και τις άμεσες λύσεις στα προβλήματά τους, ενώ οι συλλογικοί καταναλωτές προτιμούν chatbots που προσομοιάζουν την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Παρόλο που η μελέτη συμβάλλει στην κατανόηση του θέματος, αναγνωρίζει ως περιορισμό τη συγκέντρωση δεδομένων αποκλειστικά από διεθνείς μάρκες στην Ελλάδα και προτείνει μελλοντική έρευνα σε διαφορετικές πολιτισμικές και βιομηχανικές συνθήκες.Τεκμήριο Food oriented hospitality and the impact of guest satisfaction: the Ergon paradigm(2025-03-05) Karantani, Natalia ; Καραντάνη, Ναταλία; Indounas, Kostis; Skarmeas; Baltas, GeorgeΗ παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη σημασία του φαγητού στον κλάδο της φιλοξενίας, εστιάζοντας στο πώς οι γαστρονομικές εμπειρίες επηρεάζουν την ικανοποίηση και την πιστότητα των επισκεπτών. Μέσα από το παράδειγμα του Ergon Bakehouse στην Αθήνα, μελετάται ένα μοντέλο φιλοξενίας όπου το φαγητό αποτελεί το επίκεντρο της εμπειρίας. Η μελέτη βασίζεται σε ποσοτική έρευνα και αναλύει τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, τη διαδικασία επιλογής καταλύματος και τον ρόλο που διαδραματίζει η γαστρονομία στη λήψη αποφάσεων. Παράλληλα, προτείνεται ένα ολοκληρωμένο marketing plan για την ενίσχυση της θέσης του Ergon Bakehouse στην αγορά φιλοξενίας. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η γαστρονομία δεν αποτελεί πλέον απλώς μια παροχή, αλλά έναν στρατηγικό πυλώνα εμπειρίας, διαφοροποίησης και αφοσίωσης των επισκεπτών.