Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Επιβλέπων "Indounas, Konstantinos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο An evaluation of repositioning strategy: the case of Lacta: from “Romantic Love” to “Different Types of Love”(03-10-2024) Τσοχατζίδη, Χριστίνα; Tsochatzidi, Christina; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Skarmeas, Dionysios; Baltas, George; Indounas, KonstantinosΗ παρούσα μελέτη διερευνά τη στρατηγική επανατοποθέτησης της ελληνικής μάρκας σοκολάτας "Lacta". Μετά από πολλά χρόνια προβολής μιας στρατηγικής τοποθέτησης που συνδεόταν έντονα με τη ρομαντική αγάπη, η Lacta αποφάσισε το 2022 να αλλάξει την κατεύθυνση του brand και να εισαγάγει την έννοια των διαφορετικών τύπων αγάπης στη στρατηγική της, όπως η αγάπη μεταξύ φίλων ή οικογένειας. Αυτή η έρευνα στοχεύει στην αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας της νέας αυτής στρατηγικής επανατοποθέτησης. Μετά από μια εκτενή ανασκόπηση της βιβλιογραφίας σε ακαδημαϊκά άρθρα, η παρούσα μελέτη εντοπίζει τέσσερα χαρακτηριστικά που πρέπει να εξεταστούν, προκειμένου να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα της νέας στρατηγικής: η ευθυγράμμιση της επιδιωκόμενης επανατοποθέτησης με την αντιληπτή επανατοποθέτηση, οι μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών και το κατά πόσο αυτές έχουν γίνει αντιληπτές και κατανοητές από την Lacta, η επίδραση της μικρής απόκλισης της νέας στρατηγικής από την αρχική στρατηγική τοποθέτησης και η επιρροή της νέας στρατηγικής στις πωλήσεις. Τα παραπάνω τέσσερα στοιχεία χρησιμοποιούνται ως ανεξάρτητες μεταβλητές αυτής της μελέτης. Η διεξαγωγή ποιοτικής έρευνας με την μορφή συνεντεύξεων και ποσοτικής έρευνας μέσω ενός διαδικτυακού ερωτηματολογίου παρείχε όλα τα απαραίτητα δεδομένα για την εξέταση της αποτελεσματικότητας της νέας στρατηγικής. Τα ευρήματα συμβάλλουν στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, καθώς υπάρχει σχετικό κενό σε μελέτες που αφορούν στρατηγικές επανατοποθέτησης, και παρέχουν πληροφορίες για τις αντιλήψεις των καταναλωτών. Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν επίσης προκλήσεις και ευκαιρίες σε σχέση με τις στρατηγικές επανατοποθέτησης στη βιομηχανία ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG), παρέχουν πολύτιμες γνώσεις τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ και αναδεικνύουν κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα.