Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Επιβλέπων "Kαμινάκης, Κωνσταντίνος"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Επιδράσεις μεταξύ παραγόντων και συνέπειες στην ικανοποίηση των χρηστών στο online customer journey: μια ποσοτική έρευνα(29-02-2024) Μαμαλάκης, Νικόλαος; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Παινέσης, Γρηγόριος; Σαριδάκης, Χαράλαμπος; Kαμινάκης, ΚωνσταντίνοςΗ όλο και μεγαλύτερη στροφή των καταναλωτών στις online αγορές και η συνεπακόλουθη αλληλεπίδραση τους με brands, προϊόντα και υπηρεσίες, έχει καταστήσει ιδιαίτερα σημαντική τη διαδικασία διάδρασης, με αποτέλεσμα την ανάπτυξη του Online Custοmer Journey, όρος που στην ελληνική ορολογία μεταφράζεται ως «το διαδικτυακό ταξίδι του πελάτη». Ως Online Custοmer Journey, ορίζεται η διαδρομή των διαδοχικών διαδικτυακών ενεργειών που πραγματοποιεί κάθε υποψήφιος πελάτης, από την στιγμή που θα σκεφθεί ότι επιθυμεί ένα προϊόν ή μια υπηρεσία έως τη στιγμή που θα το αποκτήσει και θα μοιραστεί την εμπειρία που βίωσε με τον περίγυρο του. Το Online Custοmer Journey προέκυψε ως αποτέλεσμα της κοινωνικής πραγματικότητας, η οποία είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τις συνέπειες που έχει επιφέρει η παγκοσμιοποίηση, ειδικότερα δε η οικονομική, η πολιτική και η πολιτισμική διάστασή της, συνθήκη που οδήγησε στην μεταβολή των αγοραστικών συνεπειών των καταναλωτών. Η ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη τα τελευταία χρόνια, σε συνδυασμό με το γρήγορο ρυθμό ζωής των ανθρώπων, έχουν οδηγήσει τα άτομα να αξιοποιούν τις ευκολίες που παρέχει το διαδίκτυο. Η παρουσία των ηλεκτρονικών καταστημάτων πολλών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο έχει οδηγήσει τους καταναλωτές να στρέφονται συστηματικά στην διαδικτυακή αναζήτηση και στην αγορά των προϊόντων και των υπηρεσιών που επιθυμούν.Ωστόσο, το Online Custοmer Journey έχει διαπιστωθεί ερευνητικά ότι επηρεάζεται από ένα σύνολο παραγόντων. Οι παράγοντες αυτοί αφορούν τον τρόπο σχεδίασης των ιστοσελίδων των διαδικτυακών καταστημάτων, το επίπεδο διαδραστικότητάς τους με τους καταναλωτές, το πλαίσιο των πληροφοριών που παρέχουν οι ηλεκτρονικές ιστοσελίδες των καταστημάτων, το βαθμό προστασίας των συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων των πελατών, το βαθμό ανταπόκρισης, εμπιστοσύνης και ενσυναίσθησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων απέναντι στις ανάγκες και στις προσδοκίες των καταναλωτών. Όλοι αυτοί οι παράγοντες επηρεάζουν σημαντικά το βαθμό ικανοποίησης των πελατών, με συνέπεια να διασφαλίζουν ή όχι την δέσμευσή τους απέναντι σε συγκεκριμένα ηλεκτρονικά καταστήματα και να καθορίζουν την πρόθεση ή όχι επαναγοράς. Λαμβάνοντας υπόψη τα προαναφερόμενα, όπως επίσης και το γεγονός ότι σε επίπεδο ελληνικής βιβλιογραφίας η διερεύνηση της επίδρασης των παραγόντων του Online Customer Journey, δεν έχει μελετηθεί σε σημαντικό βαθμό, η παρούσα εργασία αποσκοπεί να διερευνήσει την επίδραση των παραγόντων με βάση τους οποίους οι καταναλωτές αξιολογούν ένα Online Customer Journey στον κλάδο των ηλεκτρονικών ειδών.Η έρευνα αποσκοπεί να συνεισφέρει στην επιστημονική κοινότητα, εμπλουτίζοντας την περιορισμένη βιβλιογραφία που υπάρχει σε σχέση με το Online Customer Journey και τους παράγοντες που επιδρούν σε αυτό, στην ελληνική πραγματικότητα. Επίσης, η έρευνα επιδιώκει να αποτελέσει πηγή πληροφόρησης για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο, ώστε να βελτιώσουν την εμπειρία του Online Customer Journey και κατ’ επέκταση να αυξήσουν την κερδοφορία τους.Η μέθοδος έρευνας που χρησιμοποιήθηκε για τη διενέργεια της παρούσας έρευνας ήταν η ποσοτική και το ερευνητικό εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε ήταν το ερωτηματολόγιο, ενώ το δείγμα της έρευνας αποτέλεσαν άτομα, τα οποία είχαν πραγματοποιήσει τουλάχιστον δύο ηλεκτρονικές αγορές από καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών, κατά το προηγούμενο έτος.Τα αποτελέσματα της έρευνας κατέδειξαν πως η ικανοποίηση, η πιστότητα και η πρόθεση επαναγοράς των πελατών επηρεάζονται από τον τρόπο σχεδίασης των διαδικτυακών καταστημάτων, το επίπεδο διαδραστικότητάς τους με τους καταναλωτές, το πλαίσιο των πληροφοριών που παρέχουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, το βαθμό προστασίας των συναλλαγών και των προσωπικών δεδομένων των πελατών, το βαθμό ανταπόκρισης, εμπιστοσύνης και ενσυναίσθησης των ηλεκτρονικών καταστημάτων απέναντι στις ανάγκες και στις προσδοκίες των καταναλωτών. Όσο περισσότερο ικανοποιημένοι αισθάνονται οι πελάτες από τους προαναφερόμενους παράγοντες κατά τη διενέργεια των διαδικτυακών ταξιδιών τους, τόσο δεσμεύονται απέναντι στις επιχειρήσεις και προβαίνουν σε μελλοντικές αγορές.