Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Συγγραφέα "Antoniou, Maria-Ioanna"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Η καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των σούπερ μάρκετ: τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας(2025-03-14) Αντωνίου, Μαρία-Ιωάννα; Antoniou, Maria-Ioanna; Σταθακόπουλος, Βλάσιος; Σκαρμέας, Διονύσιος; Μπάλτας, ΓεώργιοςΗ παρούσα διπλωματική εργασία έχει απώτερο σκοπό, την καταγραφή και ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, στον τομέα του λιανεμπορίου και συγκεκριμένα στον κλάδο των σουπερμάρκετ. Γίνεται προσπάθεια κατανόησης των συνηθειών των καταναλωτών, ενώ εξετάζονται και τα κριτήρια επιλογής τόσο προϊόντων όσο και καταστημάτων. Αναλύονται επίσης οι συνήθειες των πελατών ως προς την αλυσίδα σουπερμάρκετ που επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους. Εκτενέστερη ανάλυση γίνεται στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, στην στάση των καταναλωτών απέναντι σε αυτά, καθώς και στους παράγοντες που έχουν στρέψει τους καταναλωτές στα private label τα τελευταία χρόνια. Τέλος εκτιμάται η στάση των καταναλωτών απέναντι σε φλέγοντα ζητήματα της κοινωνίας, όπως οι πληθωριστικές τάσεις, η ακρίβεια και το καλάθι του νοικοκυριού. Πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζει το λιανεμπόριο και την εξέλιξή του στην Ελλάδα. Το δεύτερο επικεντρώνεται στον κλάδο των σουπερμάρκετ και στην αναλυτική παρουσίαση του κλάδου στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, γίνεται λεπτομερής επεξήγηση των μεγαλύτερων ανταγωνιστικών αλυσίδων σουπερμάρκετ μαζί με οικονομικά στοιχεία για την κάθε αλυσίδα και ανάλυση SWOT του κλάδου. Το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με τη συμπεριφορά του καταναλωτή και τη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη τους για λιανέμπορους και καταναλωτές. Παρουσιάζονται στοιχεία για την Ευρώπη, την Αμερική και ειδικότερα την Ελλάδα, ενώ πραγματοποιείται SWOT Analysis. Εξετάζονται, επίσης, οι παράγοντες που διαμορφώνουν τις αντιλήψεις των καταναλωτών για τα private label. Τα τελευταία κεφάλαια εστιάζουν στην ερευνητική μεθοδολογία και την ανάλυση των δεδομένων. Στο έκτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα αποτελέσματα που εξάχθηκαν από τις αναλύσεις δεδομένων των ερωτηματολογίων, ενώ στο έβδομο διατυπώνονται τα τελικά συμπεράσματα της μελέτης.