Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Active body framing"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Real is the new beauty: examining the effect of Fenty’s advertising campaigns on female consumers(2025-03-07) Kapourani, Sophia; Καπουράνη, Σοφία; Skarmeas, Dionysios; Baltas, Georgios; Saridakis, Charalampos (Babis)Η βιομηχανία της μόδας και των καλλυντικών έχει γνωρίσει ραγδαία ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, με τις κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές να αναδεικνύουν την ανάγκη για περιεκτική και αυθεντική διαφήμιση. Η συμπερίληψη και η ποικιλομορφία αποτελούν πλέον βασικά στοιχεία στη μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς, καθώς αντικατοπτρίζουν τις αξίες της σύγχρονης κοινωνίας. Η παρούσα μελέτη εξετάζει τις έννοιες της συμπερίληψης και της ενεργητικής απεικόνισης του σώματος — που δίνει έμφαση στη λειτουργικότητα, τη δύναμη και τη δυναμική — και τον ρόλο τους στη διαμόρφωση των στάσεων των γυναικών απέναντι στις διαφημίσεις, τις μάρκες και την πρόθεση αγοράς. Το επίκεντρο της ανάλυσης είναι οι καμπάνιες των Fenty Beauty και Savage x Fenty, γνωστών για την καινοτόμα προσέγγισή τους στην περιεκτική διαφήμιση. Η μελέτη βασίζεται σε μικτή μεθοδολογική προσέγγιση (ποσοτικά ερωτηματολόγια και ποιοτικές ομάδες εστίασης). Τα ευρήματα καταδεικνύουν ότι οι διαφημίσεις της Fenty ενισχύουν την αίσθηση αυθεντικότητας, ενδυνάμωσης και συναισθηματικής σύνδεσης. Ενώ η ποιοτική ανάλυση υποστηρίζει τη θετική επίδραση της ενεργητικής απεικόνισης του σώματος, η ποσοτική δεν επιβεβαίωσε πλήρως τις υποθέσεις. Συνολικά, η μελέτη προσφέρει νέες γνώσεις για το πώς οι περιεκτικές και ενδυναμωτικές απεικονίσεις στις διαφημίσεις μπορούν να προωθήσουν μια πιο δυναμική και ποικιλόμορφη αναπαράσταση των γυναικών.