Μεταπτυχιακές Εργασίες
Μόνιμο URI για αυτήν τη συλλογήhttps://pyxida.aueb.gr/handle/123456789/42
Περιήγηση
Πλοήγηση Μεταπτυχιακές Εργασίες ανά Θέμα "Active ingredient"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Ο ρόλος της στρατηγικής μάρκετινγκ και των τεχνικών πωλήσεων στο λανσάρισμα πρωτότυπου φαρμακευτικού προϊόντος, μέσω ελληνικής φαρμακευτικής εταιρείας: μια διερευνητική μελέτη(2020) Ματζάκου, Κυπαρισσία; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας; Μπάλτας, Γεώργιος; Ήντουνας, Κωνσταντίνος; Λιονάκης, ΚωνσταντίνοςΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να μελετήσει το ρόλο της στρατηγικής μάρκετινγκ και των τεχνικών πωλήσεων στην προώθηση πρωτότυπου φαρμακευτικού προϊόντος. Επιπλέον, η παρούσα έρευνα σκοπεύει να διερευνήσει τον στόχο της πελατοκεντρικής κουλτούρας των φαρμακευτικών επιχειρήσεων καθώς και τη σημασία των πρακτικών μάρκετινγκ και πωλήσεων για τους ιατρούς. Τέλος, ακόμη ένας στόχος της έρευνας είναι να εντοπίσει τα κριτήρια των ιατρών προκειμένου να υιοθετήσουν και να συνταγογραφήσουν ένα πρωτότυπο φάρμακο και το ρόλο που διαδραματίζει η πιστότητα του ιατρού στη μάρκα ενός φαρμάκου και στη δραστική του ουσία.