103 Τεκμήρια βρέθηκαν με: H

1. H άνοδος της ακροδεξιάς στη σύγχρονη Ευρώπη και παράγοντες επιρροής της φασιστικής ψήφου
Συγγραφέας: Ραχιώτη, Στεφανία-Αλέξια
Ημερομηνία: 30-06-2015
2. H διασφάλιση του ανταγωνισμού στο πλαίσιο μιας δυναμικής αγοράς: σύζευξη οικονομικού και νομικού πλαισίου
Συγγραφέας: Κρητικού, Δέσποινα
Ημερομηνία: 12-10-2022
3. H δυναμική της οικονομικής μεγέθυνσης στην ευρωζώνη: μια εμπειρική ανάλυση των επιδράσεων της ανανεώσιμης ενέργειας και της διακυβέρνησης
Συγγραφέας: Κουφουδάκη, Ευφροσύνη
Ημερομηνία: 23-01-2025
4. H εξ αποστάσεως εργασία και εργασιακή εξουθένωση των επαγγελματιών πληροφοριακών συστημάτων
Συγγραφέας: Μπαρμπαρούσης, Ευάγγελος
Ημερομηνία: 05/27/2021
5. H επίδραση της διαχείρισης παραπόνων στην ικανοποίηση και το WOM
Συγγραφέας: Καϋμενάκης, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία: 05/27/2021
6. H επίδραση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης στις εταιρικές επενδύσεις
Συγγραφέας: Βασιλόγαμβρος, Αγαθοκλής
Ημερομηνία: 2021
7. H επίδραση των ESG παραγόντων στην οικονομική επίδοση των ναυτιλιακών εταιρειών
Συγγραφέας: Δόριζας, Γεράσιμος-Νικόλαος
Ημερομηνία: 11-12-2023
8. H επίδραση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ε.Ε.: ομοιότητες και αποκλίσεις
Συγγραφέας: Παρασκευόπουλος, Απόστολος Γ.
Ημερομηνία: 05/13/2022
9. H επίδραση των αποφάσεων νομισματικής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας στην αγορά μετοχών
Συγγραφέας: Βούλγαρη, Αργυρώ
Ημερομηνία: 2020
10. H επίδραση των διακυμάνσεων της ανεργίας εγκληματικότητας
Συγγραφέας: Γιαβαρίδης, Σταύρος
Ημερομηνία: 01/16/2022
11. H επίδραση των εκπτωτικών κωδικών στο customer experience των efood users
Συγγραφέας: Χρυσανθακόπουλος, Ανδρέας
Ημερομηνία: 2020
12. H επίδραση των συντελεστών της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος στην αγοραστική συμπεριφορά: στρατηγικές επιπτώσεις μάρκετινγκ
Συγγραφέας: Μαγγανάρη, Εμμανουέλα
Ημερομηνία: 2008
13. H επιλογή του κατάλληλου μείγματος παραδοσιακών & ψηφιακών καναλιών/μέσων και των ειδών περιεχομένου που διαμορφώνουν θετική αντίληψη για μια υπηρεσία: η περίπτωση της υπηρεσίας παροχής ηλεκτρικού ρεύματος
Συγγραφέας: Μπαλτά, Σταυρούλα
Ημερομηνία: 28-02-2020
14. H επίπτωση της εταιρικής υπευθυνότητας και ακτιβισμού στην εργασιακή δέσμευση
Συγγραφέας: Τσιάβου, Πετρούλα
Ημερομηνία: 18-10-2024
15. H επιχειρηματική στρατηγική ως παράγοντας πληροφόρησης για την ποιότητα των λογιστικών αποτελεσμάτων
Συγγραφέας: Σαουάχνι, Οδυσσέας
Ημερομηνία: 2022
16. H ευέλικτη μεθοδολογία (Agile) και οι εφαρμογές της σε έργα έρευνας και ανάπτυξης
Συγγραφέας: Αναστασίου, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία: 2022
17. H Ευρωπαϊκή Οικονομική Ένωση: μελλοντικές προοπτικές
Συγγραφέας: Σαρρής, Δημήτριος
Ημερομηνία: 30-09-2023
18. H μακροπρόθεσμη σχέση απόδοσης - κινδύνου στο χαρτοφυλάκιο της αγοράς
Συγγραφέας: Μακρής, Δημήτριος
Ημερομηνία: 2021
19. H οργανωσιακή δέσμευση των Millennials: ο ρόλος της εργασιακής ικανοποίησης και των οργανωσιακών αξιών
Συγγραφέας: Αλεβίζου, Κυριακή
Ημερομηνία: 31-01-2020
20. H πληροφόρηση των φορολογικών εξόδων
Συγγραφέας: Κυριακοπούλου, Ιουλία
Ημερομηνία: 10/01/2019
21. H ποιότητα των κερδών και το στρατηγικό προφίλ των επιχειρήσεων: Χρηματιστήριο Λονδίνου 2017-2021
Συγγραφέας: Στέρπης, Δημήτριος
Ημερομηνία: 2022
22. H πολιτική οικονομία πίσω από την κατανομή αρμοδιοτήτων στην ΕΕ
Συγγραφέας: Τσιαμπούλα, Αλίκη-Κωνσταντίνα
Ημερομηνία: 2021
23. H πορεία απελευθέρωσης της ελληνικής αγοράς ενέργειας, βάσει της Οδηγίας 2019/944 και του στόχου ορόσημου για το 2050
Συγγραφέας: Μπουρδάνος, Αλέξανδρος Α.
Ημερομηνία: 2021
24. H συμβολή του team coaching στην ανάπτυξη στελεχών και στη βελτίωση της απόδοσής τους
Συγγραφέας: Μπρόζου, Στυλιανή
Ημερομηνία: 2021
25. H συνέντευξη εργασίας ως διαπραγμάτευση κατά τη διαδικασία πρόσληψης. Εστιάζοντας στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα, διερευνάται κατά πόσο επικοινωνιακά και ψυχολογικά "εμπόδια" ενδέχεται να επηρεάζουν τη διαπραγμάτευση σε ατομικό επίπεδο κατά τη διάρκεια της συνέντευξης εργασίας
Συγγραφέας: Καρμίρη, Γεωργία
Ημερομηνία: 04-10-2024
26. H τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο του λιανικού εμπορίου μόδας
Συγγραφέας: Θανοπούλου, Αγγελική-Φλώρα
Ημερομηνία: 2019
27. H χρήση παραδοσιακών και σύγχρονων μέσων επικοινωνίας (omni-channel) και οι παράγοντες που επηρεάζουν το brand awareness της μάρκας: η περίπτωση της δερμοκαλλυντικής μάρκας DUCRAY
Συγγραφέας: Δημάκου, Βασιλική
Ημερομηνία: 2020
28. H ψυχολογική διάσταση της διαπραγμάτευσης σε καταστάσεις ομηρίας
Συγγραφέας: Πετουμένου, Αικατερίνη
Ημερομηνία: 04-10-2024
29. H2 market analysis in Greece and the EU
Συγγραφέας: Διανέλλου, Άννα, Dianellou, Anna
Ημερομηνία: 05-03-2024
30. Haberler: Ευημερία και Κρίσις
Συγγραφέας: Κωνσταντινίδης, Νικ. Π.
Ημερομηνία: 1943
31. HACCP στατιστικός έλεγχος διεργασιών και ιχθυοκαλλιέργειες
Συγγραφέας: Σουμπάσης, Παναγιώτης Πολ.
Ημερομηνία: 04-2011
32. Handwritten text recognition in ancient and medieval manuscripts with automated transcription and error type classification
Συγγραφέας: Νικολοπούλου, Παναγιώτα, Nikolopoulou, Panagiota
Ημερομηνία: 30-11-2022
33. Hans Driesch ως βιολόγος και φιλόσοφος
Συγγραφέας: Καλλιάφας, Σπυρ. Μ.
Ημερομηνία: 1930
34. Harmonizing transparency: the evolving dynamics of ESG integration and IFRS guidelines in corporate social responsibility reporting
Συγγραφέας: Σταχίκα, Νεκταρία, Stachika, Nektaria
Ημερομηνία: 28-11-2023
35. Health data security and privacy
Συγγραφέας: Στεφανουδάκης, Μιχαήλ, Stefanoudakis, Michael
Ημερομηνία: 16-09-2020
36. Hedge detection: an application on the wikipedia corpus
Συγγραφέας: Agapiou, Marios, Αγαπίου, Μάριος
Ημερομηνία: 2020
37. Hedge funds performance evaluation, a portfolio construction and applications
Συγγραφέας: Dimitrakopoulos, Sotiris C., Δημητρακόπουλος, Σωτήριος
Ημερομηνία: 2020
38. Hedging an equity portfolio using volatility options
Συγγραφέας: Σημαντηράκης, Μιχαήλ, Simantirakis, Michail
Ημερομηνία: 09/27/2021
39. Hedging carbon price risks in shipping
Συγγραφέας: Agrapidaki, Konstantina, Peppas, Dimitrios
Ημερομηνία: 19-12-2024
40. Hedging the industrial raw materials using derivatives
Συγγραφέας: Palli, Christianna
Ημερομηνία: 10-2012

Σελίδες:  123