101 Τεκμήρια βρέθηκαν με: H

1. H άνοδος της ακροδεξιάς στη σύγχρονη Ευρώπη και παράγοντες επιρροής της φασιστικής ψήφου
Συγγραφέας: Ραχιώτη, Στεφανία-Αλέξια
Ημερομηνία: 30-06-2015
2. H διασφάλιση του ανταγωνισμού στο πλαίσιο μιας δυναμικής αγοράς: σύζευξη οικονομικού και νομικού πλαισίου
Συγγραφέας: Κρητικού, Δέσποινα
Ημερομηνία: 12-10-2022
3. H εξ αποστάσεως εργασία και εργασιακή εξουθένωση των επαγγελματιών πληροφοριακών συστημάτων
Συγγραφέας: Μπαρμπαρούσης, Ευάγγελος
Ημερομηνία: 05/27/2021
4. H επίδραση της διαχείρισης παραπόνων στην ικανοποίηση και το WOM
Συγγραφέας: Καϋμενάκης, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία: 05/27/2021
5. H επίδραση της χρηματοοικονομικής μόχλευσης στις εταιρικές επενδύσεις
Συγγραφέας: Βασιλόγαμβρος, Αγαθοκλής
Ημερομηνία: 2021
6. H επίδραση των ESG παραγόντων στην οικονομική επίδοση των ναυτιλιακών εταιρειών
Συγγραφέας: Δόριζας, Γεράσιμος-Νικόλαος
Ημερομηνία: 11-12-2023
7. H επίδραση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στην Ε.Ε.: ομοιότητες και αποκλίσεις
Συγγραφέας: Παρασκευόπουλος, Απόστολος Γ.
Ημερομηνία: 05/13/2022
8. H επίδραση των αποφάσεων νομισματικής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας στην αγορά μετοχών
Συγγραφέας: Βούλγαρη, Αργυρώ
Ημερομηνία: 2020
9. H επίδραση των διακυμάνσεων της ανεργίας εγκληματικότητας
Συγγραφέας: Γιαβαρίδης, Σταύρος
Ημερομηνία: 01/16/2022
10. H επίδραση των εκπτωτικών κωδικών στο customer experience των efood users
Συγγραφέας: Χρυσανθακόπουλος, Ανδρέας
Ημερομηνία: 2020
11. H επίδραση των συντελεστών της ατμόσφαιρας του ηλεκτρονικού καταστήματος στην αγοραστική συμπεριφορά: στρατηγικές επιπτώσεις μάρκετινγκ
Συγγραφέας: Μαγγανάρη, Εμμανουέλα
Ημερομηνία: 2008
12. H επιλογή του κατάλληλου μείγματος παραδοσιακών & ψηφιακών καναλιών/μέσων και των ειδών περιεχομένου που διαμορφώνουν θετική αντίληψη για μια υπηρεσία: η περίπτωση της υπηρεσίας παροχής ηλεκτρικού ρεύματος
Συγγραφέας: Μπαλτά, Σταυρούλα
Ημερομηνία: 28-02-2020
13. H επίπτωση της εταιρικής υπευθυνότητας και ακτιβισμού στην εργασιακή δέσμευση
Συγγραφέας: Τσιάβου, Πετρούλα
Ημερομηνία: 18-10-2024
14. H επιχειρηματική στρατηγική ως παράγοντας πληροφόρησης για την ποιότητα των λογιστικών αποτελεσμάτων
Συγγραφέας: Σαουάχνι, Οδυσσέας
Ημερομηνία: 2022
15. H ευέλικτη μεθοδολογία (Agile) και οι εφαρμογές της σε έργα έρευνας και ανάπτυξης
Συγγραφέας: Αναστασίου, Κωνσταντίνος
Ημερομηνία: 2022
16. H Ευρωπαϊκή Οικονομική Ένωση: μελλοντικές προοπτικές
Συγγραφέας: Σαρρής, Δημήτριος
Ημερομηνία: 30-09-2023
17. H μακροπρόθεσμη σχέση απόδοσης - κινδύνου στο χαρτοφυλάκιο της αγοράς
Συγγραφέας: Μακρής, Δημήτριος
Ημερομηνία: 2021
18. H οργανωσιακή δέσμευση των Millennials: ο ρόλος της εργασιακής ικανοποίησης και των οργανωσιακών αξιών
Συγγραφέας: Αλεβίζου, Κυριακή
Ημερομηνία: 31-01-2020
19. H πληροφόρηση των φορολογικών εξόδων
Συγγραφέας: Κυριακοπούλου, Ιουλία
Ημερομηνία: 10/01/2019
20. H ποιότητα των κερδών και το στρατηγικό προφίλ των επιχειρήσεων: Χρηματιστήριο Λονδίνου 2017-2021
Συγγραφέας: Στέρπης, Δημήτριος
Ημερομηνία: 2022
21. H πολιτική οικονομία πίσω από την κατανομή αρμοδιοτήτων στην ΕΕ
Συγγραφέας: Τσιαμπούλα, Αλίκη-Κωνσταντίνα
Ημερομηνία: 2021
22. H πορεία απελευθέρωσης της ελληνικής αγοράς ενέργειας, βάσει της Οδηγίας 2019/944 και του στόχου ορόσημου για το 2050
Συγγραφέας: Μπουρδάνος, Αλέξανδρος Α.
Ημερομηνία: 2021
23. H συμβολή του team coaching στην ανάπτυξη στελεχών και στη βελτίωση της απόδοσής τους
Συγγραφέας: Μπρόζου, Στυλιανή
Ημερομηνία: 2021
24. H συνέντευξη εργασίας ως διαπραγμάτευση κατά τη διαδικασία πρόσληψης. Εστιάζοντας στον ξενοδοχειακό κλάδο στην Ελλάδα, διερευνάται κατά πόσο επικοινωνιακά και ψυχολογικά "εμπόδια" ενδέχεται να επηρεάζουν τη διαπραγμάτευση σε ατομικό επίπεδο κατά τη διάρκεια της συνέντευξης εργασίας
Συγγραφέας: Καρμίρη, Γεωργία
Ημερομηνία: 04-10-2024
25. H τεχνητή νοημοσύνη στον κλάδο του λιανικού εμπορίου μόδας
Συγγραφέας: Θανοπούλου, Αγγελική-Φλώρα
Ημερομηνία: 2019
26. H χρήση παραδοσιακών και σύγχρονων μέσων επικοινωνίας (omni-channel) και οι παράγοντες που επηρεάζουν το brand awareness της μάρκας: η περίπτωση της δερμοκαλλυντικής μάρκας DUCRAY
Συγγραφέας: Δημάκου, Βασιλική
Ημερομηνία: 2020
27. H ψυχολογική διάσταση της διαπραγμάτευσης σε καταστάσεις ομηρίας
Συγγραφέας: Πετουμένου, Αικατερίνη
Ημερομηνία: 04-10-2024
28. H2 market analysis in Greece and the EU
Συγγραφέας: Διανέλλου, Άννα, Dianellou, Anna
Ημερομηνία: 05-03-2024
29. Haberler: Ευημερία και Κρίσις
Συγγραφέας: Κωνσταντινίδης, Νικ. Π.
Ημερομηνία: 1943
30. HACCP στατιστικός έλεγχος διεργασιών και ιχθυοκαλλιέργειες
Συγγραφέας: Σουμπάσης, Παναγιώτης Πολ.
Ημερομηνία: 04-2011
31. Handwritten text recognition in ancient and medieval manuscripts with automated transcription and error type classification
Συγγραφέας: Νικολοπούλου, Παναγιώτα, Nikolopoulou, Panagiota
Ημερομηνία: 30-11-2022
32. Hans Driesch ως βιολόγος και φιλόσοφος
Συγγραφέας: Καλλιάφας, Σπυρ. Μ.
Ημερομηνία: 1930
33. Harmonizing transparency: the evolving dynamics of ESG integration and IFRS guidelines in corporate social responsibility reporting
Συγγραφέας: Σταχίκα, Νεκταρία, Stachika, Nektaria
Ημερομηνία: 28-11-2023
34. Health data security and privacy
Συγγραφέας: Στεφανουδάκης, Μιχαήλ, Stefanoudakis, Michael
Ημερομηνία: 16-09-2020
35. Hedge detection: an application on the wikipedia corpus
Συγγραφέας: Agapiou, Marios, Αγαπίου, Μάριος
Ημερομηνία: 2020
36. Hedge funds performance evaluation, a portfolio construction and applications
Συγγραφέας: Dimitrakopoulos, Sotiris C., Δημητρακόπουλος, Σωτήριος
Ημερομηνία: 2020
37. Hedging an equity portfolio using volatility options
Συγγραφέας: Σημαντηράκης, Μιχαήλ, Simantirakis, Michail
Ημερομηνία: 09/27/2021
38. Hedging the industrial raw materials using derivatives
Συγγραφέας: Palli, Christianna
Ημερομηνία: 10-2012
39. Hedging using futures
Συγγραφέας: Sarantopoulou-Chiourea, Sylvia-Anna
Ημερομηνία: 10-2012
40. Hedging with futures, constant and dynamic hedge ratio estimation and hedging effectiveness: the case of S&P 500 stock index futures contract
Συγγραφέας: Κουκουτιανός, Σταύρος
Ημερομηνία: 10-2012

Σελίδες:  123